La iniciativa estarà activa del dia 11 al 17 de maig als aparcaments de Tomás Ortuño, Racó de Loix i Mercat Municipal
En línia amb les iniciatives de l’Ajuntament de Benidorm relacionades amb períodes de gratuïtat i descomptes en aparcaments de la ciutat, el proper mes de maig s’ofereix, juntament amb l’empresa Telpark, la recàrrega gratuïta per a cotxes elèctrics, concretament entre el 11 i el 17 de maig. L’objectiu és fomentar l’ús de vehicles sostenibles mitjançant l’accés sense cost a punts de recàrrega en aparcaments públics.
Durant aquests dies, els conductors podran utilitzar la xarxa urbana de càrrega sense pagar, facilitant així la incorporació d’aquest servei a la seva rutina diària i avançant cap a un model de mobilitat més eficient.
El programa inclou un total de 15 punts de recàrrega semiràpida de fins a 22 kW distribuïts als aparcaments de Tomás Ortuño, Racó de Loix i Mercat Municipal. Aquesta acció cerca no només incentivar l’ús del vehicle elèctric, sinó també reforçar el compromís de la ciutat amb la mobilitat sostenible i la reducció d’emissions contaminants.

Com beneficiar-se de la recàrrega gratuïta per a cotxes elèctrics a Benidorm
Per beneficiar-se de la recàrrega gratuïta per a cotxes elèctrics a Benidorm de l’11 al 17 de maig, els usuaris hauran d’utilitzar la aplicació de Telpark, que permet localitzar en temps real els punts disponibles i gestionar tot el procés de manera digital. Mitjançant aquesta eina, els conductors podran accedir fàcilment als carregadors sense necessitat de tràmits addicionals.
Ya podéis uniros a nuestro nuevo canal de Telegram y a nuestro grupo de Whatsapp, para recibir en el momento las noticias que publicamos cada día. ¡Únete pinchando en los enlaces o escanea el QR!


El regidor de Mobilitat, Francis Muñoz, ha assenyalat que aquesta mesura pretén “facilitar l’accés a la xarxa urbana existent i afavorir que més ciutadans incorporin la recàrrega pública al seu dia a dia” En aquest sentit, la iniciativa reforça l’estratègia local per fer més accessible lús del cotxe elèctric.

El cotxe elèctric i la mobilitat sostenible
Des de l’Ajuntament destaquen que aquesta acció forma part d’una estratègia més àmplia per consolidar un model de ciutat més sostenible. La col·laboració amb Telpark respon a l’objectiu comú de reduir l’impacte ambiental i fomentar solucions de transport més netes.
Francis Muñoz ha subratllat que iniciatives com aquesta contribueixen a construir una ciutat “més eficient, preparada i compromesa amb la transició energètica”. L’Ajuntament pretén així alinear-se amb les polítiques europees de reducció d’emissions i sostenibilitat urbana.

Recàrrega gratuïta per a cotxes elèctrics a Benidorm: l’empresa Telpark i l’impacte de la mobilitat sostenible
Per part seva, Telpark ha incidit que l’objectiu és generar confiança a l’ecosistema de mobilitat elèctrica, facilitant que cada vegada més conductors integrin la recàrrega elèctrica a la seva rutina habitual. L’empresa gestiona a Benidorm més de 655 places distribuïdes en tres aparcaments subterranis.
A més, la companyia compta amb una xarxa global que supera els 1.500 punts de recàrrega i una aplicació amb més de 6,2 milions d?usuaris. Això reforça el seu paper com a actor clau en la transformació del model de mobilitat urbana.
Amb aquesta iniciativa, Benidorm fa un pas més cap a un futur on el vehicle elèctric guanyi protagonisme i on la recàrrega gratuïta serveixi com a incentiu real per accelerar el canvi cap a una mobilitat més sostenible.











